fredag 11 juni 2010

Premiärinlägg!

Jag ska nu, äntligen börja skriva lite här på bloggen. Mina planer för den här bloggen har inte riktigt slagit ut förens nu. Eller rättare sagt, jag ska försöka fortsätta skriva på bloggen även efter det här inlägget.

Bloggen kommer handla om alla min åsikter om sport generellt. Då mina favoritsporter är ishockey och fotboll så blir det naturligt flest inlägg om dom. Kanske även råkar bli mest inlägg om mina favoritlag Djurgårdes IF, Newcastle United, Juventus, Valencia och Wolfsburg. Men jag kommer försöka skriva så varierat som möjligt.

Jag anser nu att Fotbolls-VM är ett bra startskott för bloggen så jag kommer börja med att skriva lite om det.

MVH Daniel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar